استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد و تسهیل زمینه برای مبادلات و رونق صادرات، هدف اصلی تقویت بازارچه‌های مرزی در این استان است.

رونق صادرات هدف اصلی تقویت بازارچه‌های مرزی در خراسان رضوی است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری عصر یکشنبه در شورای تبادلات مرزی خراسان رضوی اظهار کرد: توسعه بازارچه های مرزی در خراسان رضوی بر اساس مبادلات تجاری و اقتصادی صورت می گیرد.

استاندار خراسان رضوی در خصوص درخواست افزایش بهای خدمات در بازارچه دوغارون خاطر نشان کرد: قیمت گذاری باید با توجه به اهداف و اقتضائات صورت گیرد.

وی تاکید کرد: تحلیل و بررسی مشکلات مبادلات مرزی در جلسات شورای تبادلات مرزی ضروری است.

نظری افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز جانشین استاندار در این شورا است و جلسات باید هر ماه به طور منظم برگزار شود.

تعرفه خدمات در بازارچه دوغارون نیازمند به روز رسانی است

مدیر بازارچه های مرزی خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: تعرفه ارائه خدمات در بازارچه مرزی دوغارون حدود هفت سال است که به روز نشده و باید این نرخ به روز رسانی شود.

رضا حقیقی افزود: درآمدهای وصولی از محل ارائه خدمات در این بازارچه در سال جاری تاکنون از ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان عبور کرده و به خزانه واریز شده است.

افزایش نرخ بهای خدمات باید طبق کار کارشناسی صورت گیرد

سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: افزایش نرخ بهای خدمات باید بر طبق کار کارشناسی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.