سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیئت رئیسه از معرفی سرمربی جدید تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: به گزینه نهایی نزدیک شدیم.

 سخنگوی فدراسیون فوتبال: تا ۲۰ اسفند سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود/ به گزینه نهایی نزدیک شده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی پس از پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این جلسه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در اولین مصوبه، قرار شد آزمون صدور مجوز واسطه‌ها یعنی همان ایجنت‌ها برگزار شود تا این موضوع در فوتبال ایران سازماندهی و کسانی که می‌خواهند در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال فعالیت داشته باشند باید از یک قانون تبعیت کنند. با آزمونی که برگزار می‌شود واسطه‌ها مجوز می‌گیرند تا افراد در یک چارچوب قرار بگیرند. این حوزه باید سازماندهی می‌شد چون همواره باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان، هواداران و مردم این حوزه را مسئله‌دار می‌دانستند و این موضوع شروعی برای سازماندهی این فعالیت‌ها است.

اصولی در ادامه درباره تصویب آیین‌نامه صدور مجوز حرفه‌ای، گفت: چهار آیین‌نامه لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان به تصویب رسید و باشگاه‌هایی که می‌خواهند فعالیت کنند و مجوز حرفه‌ای بگیرند باید این آیین‌نامه‌ها را مطالعه کنند. این اقدام گامی در جهت رو به جلو و حرفه‌ای‌تر شدن لیگ‌های ما و انتظارات AFC خواهد بود. با تدابیری که رئیس فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق این موضوع داشت راهکار امروز می‌تواند گامی تأثیرگذار باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی و تسهیلات برای مناطق کم برخوردار، تصریح کرد: هیئت رئیسه برای مناطق محروم و کم برخوردار کشور که در لیگ‌های مختلف و به خصوص رده پایه فعالیت می‌کنند معافیت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفت که جزئیات آن را به طور کامل ابلاغ خواهیم کرد. در مورد تیم جوانان باید بگوییم میرشاد ماجدی به‌عنوان رئیس کمیته جوانان همراه این تیم در ازبکستان حضور دارد و امروز به‌صورت برخط در جلسه شرکت کرد. براین اساس، هیئت رئیسه برای مرحله اول، پلی‌آف و صعود به جام جهانی پاداش‌هایی برای تیم جوانان مصوب کرد. ضمن اینکه با پیگیری انجام شده مسیر پروازی ۲۳ ساعته را با پرواز اختصاصی به مدت سه ساعت طی کرد. دعا می‌کنیم که تیم جوانان به جام جهانی جوانان صعود کند.

اصولی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه بیش از سه ساعت به صحبت درباره سرمربی آینده تیم ملی پرداخته شد، افزود: در این خصوص گزارش‌هایی که قرار است آماده شود، ارائه و نظرات رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به بررسی گذاشته شد. ضمن تائید روشی که فدراسیون در این رابطه دنبال می کند و مورد تائید است، بنا شد تا ۲۰ اسفند بررسی نهایی شود. قبل از شروع اردو، قطعا فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی به تصمیم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: بحث‌های بسیار خوب و کارشناسی در هیئت رئیسه شکل گرفت و به انتخاب و رسیدن به یک تصمیم نزدیک شدیم و امیدوارم بتوانیم تا ۲۰ اسفند سرمربی معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.