معاون شهردار مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در مشهد خبر داد.

مشهد آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان است

به گزارش قدس خراسان، حسین باغگلی درخصوص برنامه های نیمه شعبان اظهار کرد: ایجاد شادی و نشاط مومنانه بین شهروندان مشهدالرضا(ع)، جهان شهر برکت و کرامت، از اولویت‌های مدیریت شهری است و در تلاش هستیم تا این شادی را با برنامه‌های ارتقای فرهنگ شهروندی همراه کنیم.

معاون شهردار مشهد افزود: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و در راستای فضاآرایی و آذین‌بندی فضای شهر، ویژه برنامه های گوناگونی به مناسب نیمه شعبان در مشهد تدارک دیده شده است از جمله طرح "خیابان مهدوی" که این برنامه به صورت مشترک با اداره هنری معاونت فرهنگی، معاونت اجتماعی سازمان، سازمان پارک ها، خدمات شهری انجام می‌شود.

وی افزود: در ۱۴ معبر در سطح شهر اقداماتی نظیر فضا آرایی ویژه با مشارکت تشکل‌ها و مساجد،ایستگاه‌های ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی با مشارکت تشکل‌ها و هیات، جشن ویژه و نور افشانی با مشارکت تشکل‌ها و هیات،نور پردازی ویژه با مشارکت خدمات شهری و گل آرایی ویژه با مشارکت سازمان پارک‌ها انجام خواهد شد،خدمات داخل غرفه‌ها و اجرای برنامه با مشارکت هیات و تشکل‌ها انجام میگیرد که در این صورت هیئات مذهبی میتوانند از طریق ثبت درخواست در سامانه سما مشارکت کنند

باغگلی بیان کرد:همچنین جشن‌های محله‌ای در سطح شهر مشهد در دو شب منتهی به نیمه شعبان ۳۱۳ جشن در شهر مشهد برگزار که ۱۳ مورد آن در خیابان‌های مهدوی و ۳۰۰ نقطه دیگر برگزار می شود همچنین با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه کارناوال‌های شادی در ۵ کامیونت انجام میگیرد.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: جشن ویژه روز شعبان تحت عنوان "یوم المهدی" برگزار خواهد شد این برنامه در منطقه ۵ و در بازار شلوغه گلشهر با همکاری معاونت فرهنگی سپاه، شورای هیات مذهبی و بنیاد علوی در اجرای آن مشارکت دارند. ایستگاه چراغ برات در محل شهادت شهدای امنیت ایجاد خواهد شد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.