مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: یک شرکت هواپیمایی ۱۰ پرواز خود به مقصد یا مبدأ فرودگاه بیرجند در اسفند ماه را به دلیل کمبود ناوگان باطل کرده است.

کمبود ناوگان ۱۰ پرواز فرودگاه بیرجند را کنسل کرد

به گزارش قدس آنلاین، عظیم طهماسبی اظهار کرد: برنامه پروازی ایام نوروز شرکت‌های هواپیمایی برای فرودگاه بیرجند هنوز مشخص نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموعه فرودگاه‌های خراسان جنوبی در تلاش است که مانند نوروز ۱۴۰۱ پروازها در روزهای تعطیلی عید کنسل نشود، بیان‌کرد: پروازهای بیرجند به نجف نیز تا ایام ماه مبارک ماه رمضان به صورت قطعی ادامه خواهد داشت.

وضعیت پروازهای عتبات

طهماسبی با تأکید بر اینکه پیش بینی ما بر این است که پروازهای عتبات در ایام ماه مبارک رمضان برقرار نباشد و بعد از آن مجدد این پروازها ادامه یابد، گفت: حج و زیارت خراسان جنوبی به دنبال باقی ماندن پروازها حتی در ایام ماه مبارک در صورت تمایل مسافران است.

وی افزود: تا ایام ماه مبارک رمضان سه پرواز دیگر از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد بیرجند به سمت عتبات خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: یک شرکت هواپیمایی پروازهای روزهای شنبه در تاریخ ۱۳، ۲۰ و ۲۷ اسفند در مسیر تهران- بیرجند- تهران و روزهای پنج شنبه ۱۸ و ۲۵ اسفند در مسیر تهران- بیرجند- مشهد را به دلیل کمبود ناوگان باطل کرده است.

باطل شدن برخی پروازها در اسفند

طهماسبی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ پرواز رفت و برگشت فرودگاه بیرجند در اسفند ماه از این شرکت کنسل شده است، بیان کرد: از آنجایی که پروازهای بیرجند به مشهد ما بسیار محدود و از طرفی بیشتر متقاضیان این مسیر افراد بیمار هستند که جهت درمان به مشهد مراجعه می‌کنند، باطل شدن پروازهای این مسیر برای ما بسیار نگران کننده است.

وی یادآور شد: مجموعه فرودگاه خراسان جنوبی تلاش خود را برای افرایش و باقی ماندن پروازها در حد توان خود انجام می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر فرودگاه طبس دو پرواز به مقصد تهران و بالعکس و فرودگاه بیرجند ۳۰ پرواز رفت و برگشت در هفته دارد که دو پرواز آن مربوط به نجف و بقیه در مسیر بیرجند- تهران - بیرجند است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.