یک بازیگر هندی با ثبت یک رکورد جدید در تعداد گرفتن عکس سلفی در مدت سه دقیقه، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد تا شاهد جدیدترین نمونه از رکوردهای عجیب و غریب باشیم.

بیشترین تعداد سلفی در سه دقیقه، جدیدترین رکورد عجیب گینس

به نظر می‌رسد که رکوردهای جهانی گینس از هر نوع کار خارق‌العاده‌ای برای فهرست خود استقبال می کند و مهم نیست این رکورد چقدر عجیب و غریب باشد.

به عنوان مثال اخیرا به صورت رسمی رکورد پر مسافت ترین پرتاب چشم از حدقه را در گینس داشتیم، جایی که فردی که چشم او در حدقه اش ثابت نبود می توانست آن را به فاصله ای دور پرتاب کند! گینس همچنین به تازگی رکورد سریع ترین طناب زدن با کفش های پاشنه بلند و همچنین طولانی ترین سفر با قایق ساخته شده از کدو تنبل را ثبت کرده است.

همه این نمونه ها می تواند رکورد بیهوده ترین رکوردها را بشکند و خوشبختانه هنوز چنین رکوردی در گینس ثبت نشده است.

یکی دیگر از رقبای احتمالی برای بیهوده ترین رکوردها، مطمئناً رکورد جهانی بیشترین سلفی گرفته شده در زمان سه دقیقه خواهد بود. البته برای این کار دلیل تبلیغاتی جالبی وجود دارد.

در روزهای اخیر، آکشای کومار بازیگر هندی در جریان یک رویداد تبلیغاتی برای آخرین فیلم خود به نام سلفی رکورد جدیدی در ثبت عکس های سلفی سریع به ثبت رساند.

در ویدیویی که در روز پنجشنبه توسط رکوردهای جهانی گینس به اشتراک گذاشته شد، کومار را می بینیم در حالی که با یک لبخند بدون تغییر در مقابل دوربین سلفی گوشی هوشمند خود ایستاده و افراد زیادی از طرفداران او و فیلمش، به سرعت به داخل کادر آمده لبخندی می زنند و می روند. وقتی به فیلم بیرون آمده از زمان ثبت این رکورد نگاه می اندازیم کاملاً مشخص است که این ستاره بالیوود زمان زیادی را صرف تمرین تکنیک سریع سلفی گرفتن خود کرده، و او به آرامی اما بسیار دقیق به چپ و سپس به راست متمایل می شد تا بهترین استفاده را از زمان محدود خود انجام دهد.

مشخص نیست که ایده این کار جزو یک قرارداد تبلیغاتی برای فیلم بوده یا خودِ کومار برای مطرح کردن دوباره نام خود و فیلمش آن را طرح ریزی کرده است، اما با توجه به انگیزه بالای او تا آخرین لحظه گرفتن سلفی ها، احتمالا دلیل دوم باشد.

در نهایت این سوال پیش می آید که این بازیگر موفق شد در سه دقیقه چند عکس سلفی بگیرد؟ به گفته یکی از مقامات رکوردهای جهانی گینس که برای تأیید این تلاش در بمبئی هند حاضر شده بود، او موفق به گرفتن ۱۸۴ سلفی در مدت سه دقیقه شد.

این رکورد پنج سال پیش در اختیار مردی به نام جیمز اسمیت قرار داشت که موفق شد در همین بازه زمانی تعداد ۱۶۸ سلفی بگیرد. پیش از آن، دنی والبرگ، سلبریتی مشهور با ۱۲۲ سلفی در سه دقیقه رکورد را از آن خود کرده بود. خودِ والبرگ این رکورد را از دیگر بازیگر و سلبریتی مشهور یعنی دواین جانسون ملقب به راک با ۱۰۵ سلفی به دست آورده بود.

مترجم: امیرمحمد سلطانپور

منبع: دیجیتال تِرِندز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.