مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت:تمهیدات لازم برای بهره‌مندی ۲۵ هزار خانوار در اردبیل کلید خورده و با تامین یک هزار هکتار زمین به دنبال تحقق اجرای این طرح در استان هستیم.

احداث ۲۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردبیل

به گزارش قدس انلاین، محبوب حیدری ظهر امروز در بازدید از محل احداث نهضت ملی مسکن در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای بهره‌مندی ۲۵ هزار خانوار در اردبیل کلید خورده و با تامین یک هزار هکتار زمین به دنبال تحقق اجرای این طرح در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهرستان شروع شده است گفت: درصدد هستیم اجرای این پروژه‌ها را تا ۲ سال آینده رقم بزنیم و یکی از مشکلات پیش روی اجرای این طرح که سبب تعلل در این زمینه شده عدم تامین زمین بوده که انتظار می‌رود با رایزنی‌های به عمل آمده عملیات اجرایی احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تسریع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۱۸۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی در استان اردبیل تسریع و درصدد تحویل آن به متقاضیان هستیم که به همین منظور برنامه برای احداث ۶ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده و ۱۸۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: طبق تمهیدات به عمل آمده ۱۲۰ واحد هم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و سالانه احداث ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در استان هدفگذاری شده و امسال نیز ۶ هزار واحد آن آغاز و تا چهار سال آینده در حدود ۶۳ هزار واحد مسکن احداث می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام ۱۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر برای مسکن ملی در استان اردبیل انجام یافته که ۳۵ هزار و ۶۲۷ نفر تایید نهایی شده و ۶ هزار و ۷۹۶ نفر نیز آورده اولیه خود را پرداخت کرده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده درصدد هستیم تا واحدهای مذکور را در اسرع وقت به متقاضیان تحویل دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.