وزیر دفاع آمریکا که سفرش به فلسطین اشغالی به دلیل اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو به تعویق افتاده بود لحظاتی پیش وارد فرودگاه بن‌گوریون شد. این سفر در بحبوحه اعتراضات خیابانی انجام می‌شود.

وزیر دفاع آمریکا در بحبوحه اعتراضات خیابانی وارد فلسطین اشغالی شد

وزیر دفاع آمریکا که سفرش به فلسطین اشغالی به دلیل اعتراضات به تعویق افتاده بود لحظاتی پیش وارد فرودگاه بن‌گوریون شد. این سفر در حالی انجام می‌شود که فلسطین اشغالی صحنه اعتراضات خیابانی علیه بنیامین نتانیاهو است. 

لوید آستین قرار بود چهارشنبه به فلسطین اشغالی سفر کند اما او این سفر را به علت تظاهرات احتمالی در اراضی اشغالی به امروز موکول کرد. لوید آستین روز سه‌شنبه وارد عراق شده بود. او قرار است بعد از فلسطین اشغالی به مصر و اردن سفر کند. 

هفته جاری نهمین هفته اعتراضات و تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست به اقدامات کابینه تل‌آویو است. اراضی اشغالی فلسطین در هفته‌های گذشته چندین بار شاهد تظاهرات ده‌ها هزارنفری در تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی بود.

این تظاهرات پس از آن آغاز شد که کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.