کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری و پراکنده تا فردا، یکشنبه در نقاط مختلف استان خراسان رضوی بویژه نواحی شمالی ادامه خواهد داشت.

بارش های پراکنده و رگباری باران در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد
به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: بارش باران در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی طبق گزارشهای ارسالی از ایستگاههای هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته شهرستان های نیشابور، درگز و کلات به ترتیب با ۱۱، ۶ و ۵ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را داشته اند و کلانشهر مشهد نیز در این بازه زمانی، ۲ دهم میلیمتر بارندگی را به ثبت رساند.

وی اظهار کرد: به دلیل رگباری بودن این بارندگی ها، احتمال روان آبها و آبگرفتگی دور از انتظار نیست. علاوه بر آن این بارندگی ها سبب وزش باد در نواحی جنوبی و کاهش محسوس دما در نواحی غربی و مرکزی استان می شود.

رضایی پور بیان کرد: قوچان و سرخس به ترتیب با ۷ و ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و سردترین شهرستان های استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات با کاهش ۱۰ درجه ای نسبت به روز گذشته به ۱۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.