رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: کلنگ زنی پارکینگ طبقانی جنوب حرم عبدالعظیم(ع) به زودی انجام می شود و ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه است و از مگا پروژه های شهر تهران است.

کلنگ زنی پارکینگ طبقانی جنوب حرم عبدالعظیم(ع)
به گزارش قدس آنلاین،  جعفر بندی شربیانی با بیان اینکه خبرنگاران پل ۲۴ ساعته بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: امسال سال توفیقات رسانه ها در شهرری بوده است چراکه رسانه ها در این سال در خدمت مردم بودند و نه مسئولان و تغییر رویکرد دادند و دیگر از مدل تقدیر و تشکر و دیدن نیمه پر لیوان نیستند.

وی گفت: نقدهای جدی حتی نسبت به بنده هم بوده است اما اگر مسئولان بدانند و قبول کنند که رسانه ها نماینده مردم و حرف آنها را می زنند باید نقدها را بپذیرند.
این مسئول ادامه داد: رسانه ها از حالت سفارشی خارج شده و سمت مردم ایستاده اند و ما هم پایبند به تغییر رویکرد پابند هستیم و در شورای شهرستان ری به روی همه رسانه ها باز است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال در شورای اسلامی شهرستان ری سعی کردیم براساس رئوس سال گذشته باشد و رصد مشکلات را از سه کانال رسانه ای، مردمی و شورایی داشته باشیم و از این رو بازدیدهای میدانی داشتیم و سعی کردیم برای معظلات از ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم.
شربیانی افزود: استفاده از ظرفیت های فراوان شهر تهران و مدیریت شهری پایتخت و مرکز حاکمیت برای رفع مشکلات شهرستان ری را سعی کردیم در اقداماتمان انجام دهیم.
وی گفت: از میدان چله دوان باقرشهر و طرح های نفر آباد و کانال عباس آباد و یا پل محور شهیدآوینی از این مدل کارها بوده است.
شربیانی گفت: سعی کردیم مجدانه پیگیر کار مردم باشیم و واقعیت این است که از مرحله پیگیری به حل مشکلات رسیده ایم؛ در مصوبات سفر پر برکت ریاست جمهوری به ری بحث احداث کمربندی قلعه نو در سال گذشته و امسال بود و از دولت بابت این موضوع قدردان هستیم تا دومین نقطه کور ترافیکی تهران ورامین را حل کنیم و درخواست ما این است که پروژه کامل انجام و کمربندی ۶ کیلومتری ایجاد شود.
وی ادامه داد: موضوعات را از منظر نظارت و سیاست گذاری پیگیری می کنیم و ما در مقام اجرا نبوده و پاسخگوی حوزه اجرا نیستیم؛ اما از حیث وظایفمان موضوعات و مطالبات مردم را پیگیری می کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری همچنین خاطرنشان کرد: اسفند امسال در شورای شهر بودجه بالغ بر ۷۵ هزار میلیارد تومان را برای تهران مصوب کردیم و رشد قابل توجهی در حوزه حمل و نقل و ترافیک داشتیم و از همه حوزه ها کسر و به حوزه ترافیک اضافه شد و امیدواریم نوسازی اتوبوسرانی و تاکسیرانی و مترو را شاهد باشیم.
وی گفت: ترافیک و آلودگی هوا مطالبه مردم است و باید معطوف به این مطالبات باشیم؛ در بودجه منطقه ۲۰ هم با احتساب پروژه های سازمان ها و شرکت ها جهش ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ داشته باشیم و هزار میلیاردتومان بودجه مدیریت شهری ری منهای آن پارکینگ طبقانی جنوب حرم عبدالعظیم(ع) است.
شربیانی افزود: کلنگ زنی این طرح به زودی انجام می شود و ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه است و از مگا پروژه های شهر تهران است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ورودی بزرگراه شهید آوینی به حرم عبدالعظیم در سال ۱۴۰۲ عملیاتی کنیم و ۲ طرح عمرانی در بخش کهریزک در بودجه دیدیم یکی دسترسی اتوبان تهران قم به شهر کهریزک است و دوم تعریض ورودی شهر کهریزک از سمت مترو این شهر.
وی گفت: پارکینگ خیابان شهید بغدادی و ورزشگاه شهر سالم در دست احداث است و درختکاری که در کوه بی بی شهربانو با ۱۰۰ هزار اصله درخت در حال انجام است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: بودجه حریم شهرری و منطقه ۲۰ تهران را در سال آینده ۱۰ برابر شده است؛ یک هزار میلیارد تومان بودجه دیده شده است.
شربیانی در مورد سامانه شفافیت شهرداری تهران هم گفت: اخیرا تلاش هایی داریم می بینیم که خبرها بارگذاری می شود از جمله سفرهای خارجی مسئولان. هر چه با مردم صادق تر باشیم مردم هم در کنار ما خواهند بود.
وی ادامه داد: مجمع شهرداران شهرهای شهرستان ری را برگزار کردیم و می توانیم این سامانه شفافیت را برای آن ها هم داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری یادآور شد: فشافویه در کریدور جنوب کشور است و می تواند درمانگاهی در شان مردم خوب در آنجا داشته باشیم.
شربیانی گفت: ری از تهران و تهران از ری جداشدنی نیست و کسی به دنبال حذف ری از تهران نیست؛ این نام ها نیست که مشکلات مردم را حل می کنند بلکه پیگیری ها مشکلات را حل می کند.
وی یادآور شد: اگر حق و حرف مردم ری اضافه شدن نام ری به شورا باشد، ما پیگیر آن هم هستیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.