۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 857421

رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر از ریزش چهار منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی این شهر خبر داد و گفت: امدادگران ۲ نفر را از زیر آوار نجات دادند.

ریزش چهار واحد مسکونی در شوشتر

به گزارش قدس آنلاین، احمدعلی آهنگر شوشتری اعلام کرد: بامداد امروز چهار منزل مسکونی ویلایی واقع در نزدیکی میدان باطنی شهرستان شوشتر بر اثر بارندگی ریزش کردند و علاوه بر مصدومیت برخی از ساکنان این منازل، ۲ نفر زیر آوار ماندند که با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه بعد از آواربرداری و خروج از زیر آوار به مراکز درمانی اعزام شدند، افزود: ۲ تیم تخصصی اسکان اضطراری نیز پس از انتقال افراد حادثه دیده به محل امن، عملیات اسکان را به سرعت انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر بیان کرد: برخی مناطق شهرستان با توجه به قدمت و بافت فرسوده هنگام بارش باران همواره در معرض آسیب هستند که امید است با اتخاذ تمهیدات لازم بافت‌های فرسوده در این شهرستان مقاوم سازی شوند.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارش باران در شهرستان شوشتر طی روزهای اخیر ۱۷ میلیمتر بوده است.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت ۲ سامانه بارشی در خوزستان از روز یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری ۲ هشدار صادر کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.