تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در یک جدال ناامیدکننده با نتیجه ۸۶ بر ۸۱ به مهرام تهران باخت تا حریف شهرداری گرگان در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور شود.

شکست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد مقال مهرام تهران

به گزارش قدس خراسان، هفته ششم از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با جدال تیم‌های آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران در سالن سجاد مشهد پیگیری شد. بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه ۷۴ بر ۸۳ به سود آویژه تمام شده بود و حریف تهرانی برای جبران شکست این مسابقه به مشهد آمده بود.

پرتاب‌های ۳ امتیازی بازیکنان مهرام در این مسابقه بلای جان نماینده مشهد شد. قرمزپشان پایتخت تقریبا از هرکجای زمین آویژه که اقدام می‌کردند توپ را به سبد نماینده مشهد می‌رساندند و همین اتفاق به نظر بیشترین سهم را در برتری امروز مهرام داشت. شاگردان سرجان ایوانووویچ هم بعد از اختلافی که در نیمه اول ایجاد شد نتوانستند به بازی برگردند و در کوارتر سوم اختلاف برای دقایقی حتی به ۱۴ امتیاز هم رسید. در کوارتر چهارم، اما بازیکنان آویژه صنعت پارسا تمام تلاششان را کردند تا نتیجه را جبران کنند، اما بازهم راه به جایی نبردند.

با این نتیجه آویژه در بازی بعدی پلی آف باید به مصاف شهرداری گرگان برود، تیمی که در دو فصل اخیر عنوان قهرمانی را به خودش اختصاص داده و امسال هم صدرنشین مطلق لیگ برتر بسکتبال ایران بوده است. بدین ترتیب از همین حالا باید جایگاه هشتمی را به نام آویژه صنعت پارسا زد.

در دیگر بازی این گروه هم جدال تیم‌های نبوغ اراک و مس کرمان به سود نماینده اراکی‌ها به پایان رسید.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.