معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده، در ایام نوروز و تعطیلات پایان سال، ۷ بیمارستان و ۲۰ درمانگاه اطراف حرم مطهر رضوی، آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

۷ بیمارستان و ۲۰ درمانگاه اطراف حرم مطهر رضوی، آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در تعطیلات پایان سال و ایام نوروز در آمادگی کامل است، اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده با سازمان نظام پزشکی، ۷۰ درصد مطب ها و دفاتر کار موظف به خدمات رسانی در ایام نوروز هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در دسترس بودن و آمادگی پاسخگوئی تیم مدیریتی بیمارستان، تمهیدات لازم جهت حفظ توان و ظرفیت کامل ارائه خدمت بیمارستانهای معین کد ۲۴۷ و ۷۲۴، آمادگی کامل اتاق عمل بیمارستان با کلیه تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در طول شبانه روز جهت انجام اعمال جراحی ضروری و انجام تمهیدات لازم در خصوص حوادث احتمالی در رابطه با مراسم چهارشنبه پایان سال و مراسم سیزده فروردین از دیگر تمهیدات در این ایام است.

وی با اشاره به هماهنگی لازم با سازمان های بیمه گر گفت: جهت برنامه ریزی و مدیریت تخت و تسریع روند ترخیص در مراکز درمانی، هماهنگی لازم جهت استقرار بیشتر نمایندگان بیمه در بیمارستان ها متناسب با حجم بیماران صورت پذیرفته است.

بدیعی افزود: با توجه به حجم بالای زائرین،  تمهیدات لازم جهت تامین خون و فرآورده های مرتبط با هماهنگی سازمان انتقال خون در مراکز درمانی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.