مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی ما این است که در ماه رمضان امسال ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با کمک مردم، خیرین و تشکل‌ها توزیع شود.

۳۰۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان، رضا سلم‌آبادی در خصوص اقدامات کمیته امداد در ماه رمضان اظهار کرد: تاکنون برای ماه رمضان امسال منابع دولتی در زمینه اطعام و بسته‌های معیشتی در نظر گرفته نشده بود؛ بنابراین قرار شد کل بسته‌های معیشتی و اطعام به صورت مردمی تهیه شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: ۱۱۰ مرکز نیکوکاری ما در سطح استان از محل کمک‌های مردمی کار طبخ و توزیع غذا را انجام خواهند داد. بیش از سه میلیون افطاری ساده و غذای گرم پیش‌بینی شده است. اینگونه نیست که سه میلیون نفر اطعام شوند بلکه ممکن است یک خانواده سه نفره در ماه ۹۰ غذا دریافت کند.

وی گفت: در زمینه ارائه بسته‌های معیشتی نیز هماهنگی کردیم تا این کار از محل خیرین انجام شود. پیش‌بینی ما این است که ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با کمک مردم، خیرین و تشکل‌ها توزیع شود.

سلم آبادی کرد: پایگاه‌های طرح اکرام ما نیز در هر سه دهه در مکان‌های مختلف مستقر شده و فعال خواهند بود. پیش‌بینی ما این است که بیش از ۲۵۰۰ حامی جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.