مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در سال گذشته تعداد  ۳۲۷ هزار و ۴۹۱ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که رشد ۱۹ درصدی را نشان می دهد و از این مقدار حدود ۹۵ درصد موفق به اخذ معاینه فنی شده اند. 

افزایش ۱۹ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی مشهد در سال ۱۴۰۱  

به گزارش قدس خراسان، علی سمیعی اظهار کرد: آلایندگی مهمترین دلیل مردودی خودروها در آزمون های چندگانه معاینه فنی و ایمنی در سال گذشته بوده است؛ در این مدت ۶۳ هزار خودرو بدلیل نقص فنی مربوط به آلایندگی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده اند. 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر شش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در مشهد جمعا با ظرفیت ۲۲ خط در حال فعالیت هستند که با توجه به افزایش تقاضای مراجعه، یک مرکز در سال گذشته افتتاح شده است.  

وی افزود: در راستای تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان گرامی ساعت کار مراکز معاینه فنی از شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ تعیین شده است.نرخ آزمون‌های آلایندگی و ایمنی برای خودروهای سبک بنزین سوز و دوگانه سوز ۹۲ هزار تومان است و امکان اخذ نوبت اینترنتی از طریق تارنمایhttps://eservice.mashhad.ir)) نیز امکان پذیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.