استاندار اردبیل گفت: با همکاری دبیرخانه اکو و سفرای کشورهای عضو اکو به دنبال معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در این کشورها هستیم.

استاندار اردبیل: جاذبه‌های گردشگری اردبیل در کشورهای عضو اکو معرفی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدحامد عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با دبیرکل سازمان اکو اظهار کرد: با برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به دنبال استفاده حداکثری از این ظرفیت و معرفی جاذبه‌های استان در سطح کشورهای عضو این سازمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و نشست سفرای کشورهای عضو اکو اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و ما علاقمندیم که در حاشیه این مراسم مهمانان حاضر جاذبه‌ها و قابلیت‌های اردبیل را ببیند و سفیری برای معرفی اردبیل در کشور خود باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم با همکاری دبیرخانه اکو و سفرای کشورهای عضو در طول سال ۲۰۲۳ و در هر کشور یک روز را به معرفی استان اردبیل اختصاص دهیم و با برپایی نمایشگاه‌ها و برگزاری جلسات و برنامه‌ها در این کشورها پتانسیل‌های استان را معرفی کنیم.

عاملی ادامه داد: در دنیای امروز که تنش‌ها زیاد است توریسم و گردشگری کمک می‌کند مخصوصاً در کشورهای عضو اکو که به لحاظ فرهنگی نزدیک‌تر هستند در صلح و دوستی زندگی کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به لزوم افزایش ارتباط‌ها برای توسعه گردشگری گفت: با همکاری سفارتخانه‌های کشورهای عضو لازم است که در سطح شرکت‌های خدمات مسافرتی و تورگردانان استان اردبیل با کشورهای عضو ارتباطات گسترده‌ای شکل بگیرد و در راستای جذب گردشگران اقدام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.