پیشکسوت استقلال گفت: مقصر اصلی همه بلاهایی که بر سر استقلال می آید وزارت ورزش است. چه آن زمان که استراماچونی رفت و چه حالا که نتوانستند پولش را بدهند.

مقصر حذف استقلال از آسیا تنها وزارت ورزش است!

مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق استقلال ، در ارتباط با اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه این بلا را وزارت ورزش بر سر استقلال آورده و خود وزارت ورزش هم باید جوابگو باشد. آن زمان که آقای سلطانی‌فر همه جوره دلش با استقلال نبود و آقای فتحی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرده بود اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث شد استراماچونی از ایران برود.

وی افزود: اصلاً چطور ممکن است که مربی خارجی پاسپورتش دست خودش باشد؟ وقتی چنین شرایطی ایجاد می کنند مثل این است که راه فرار را برای طرف باز بگذارند تا او هم هر طور دلش می‌خواهد رفتار کند. وگرنه استراماچونی به این راحتی نمی توانست یک تیم و میلیون ها هوادار را رها کند و برود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: حالا هم اتفاقی نیفتاده است. اوضاع و احوال باشگاه استقلال در شرایط خوبی نیست ولی ظاهراً گفته شده که دو هفته دیگر وقت باقی مانده تا بتوانیم همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم. برای همین باید وزارت ورزش این مبلغ را تامین کند تا استقلال متضرر نشود. اتفاقات مربوط به دوران سلطانی فر حالا به سجادی ارث رسیده و او هم باید تاوان اشتباهات نفر قبلی را بدهد. نباید فکر کند ارثیه سلطانی فر فقط صندلی وزارتش بوده است که روی آن بنشیند.

فنونی زاده همچنین درباره اوضاع تیم استقلال پس از این اتفاقات خاطرنشان کرد: می‌دانم که بچه ها در شرایط روحی خوبی نیستند اما آنها مهمترین روزهای زندگی شان را سپری می‌کنند و باید بیش از هر چیز به فکر هواداران تیم شان باشند. هوادارانی که به اندازه کافی تا اینجا بالا و پایین شده اند و چشم شان ترسیده که نکند استقلال از آسیا حذف شود. گرچه عده‌ای به خود من زنگ می‌زنند و می‌گویند استقلال حذف شده و این ۱۵ روز هم الکی است. ولی با این وجود نباید بازیکنان استقلال کم بگذارند.

وی تاکید کرد: بچه های تیم استقلال باید برای آینده خودشان هم که شده با قدرت در زمین مسابقه حاضر شوند و آلومینیوم را شکست بدهند. مطمئنم تیم استقلال با بازی خوبی که جلوی ذوب آهن ارائه کرد این توانایی را دارد از سد آلومینیوم هم رد بشود.

فنونی زاده اضافه کرد: قطعاً کسب عنوان قهرمانی دوباره برای استقلال هیچ کاری ندارد. من در این چند وقت اخیر بازی های سپاهان و پرسپولیس را دیدم. هیچ یک از این دو تیم به اندازه استقلال خوب بازی نمی کنند. شاید من کار مربیگری نکرده باشم ولی فوتبال را به خوبی می‌فهمم. متوجه می شوم استقلال از نظر نظم تیمی، فوق العاده کار می کند. باید قدر این تیم و ساپینتو را بدانیم و حمایت کنیم تا استقلال در شش بازی آینده نتایج خوبی بگیرد و قهرمان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.