مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از تشرف بیش از ۷۳۰ هزار زائر به بقاع متبرکه هرمزگان در ایام نوروز خبر داد.

تشرف بیش از ۷۳۰ هزار زائر به بقاع متبرکه هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در آخرین جلسه آرامش بهاری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۴۳ بقعه متبرکه و امامزاده در استان هرمزگان برگزار شد که از ۲۵ اسفند شروع و تا ۱۵فروردین ماه ادامه داشت.

به گفته وی، طی این مدت ۷۳۰هزار زائر به این آستانها مشرف و از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی بهره مند شدند همچنین ۹۰هزار زائر از خدمات اسکان موقت در بقاع متبرکه استان استفاده کردند.

مهدیان همچنین گفت که اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مسابقات هنری و مفرح ، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه های فرهنگی، پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های فرهنگی بود که در در بقاع متبرکه استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: مراسم تحویل سال نو با حضور ۱۷هزار زائر در بقاع مجری طرح برگزار شد و در این مدت بیش از ۲۰۰هزار نفر از خیمه معرفت بازدید کرده و از خدمات آن بهره مند شدند.

با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی نیز از سوم فروردین ماه جاری با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه آغاز شد که تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

مهدیان این را هم گفت که تاکنون در این طرح بیش از ۱۰,۰۰۰ زائر با افطاری ساده، چای و شربت پذیرایی شدند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.