سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از برد تیمش برابر گل‌گهر گفت: هواداران از دقیقه اول تا پایان بازی جانانه ما را تشویق کردند و در این برد تاثیرگذار بودند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان: هواداران در این برد تاثیرگذار بودند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر ذوب آهن برابر گل‌گهر با قدردانی از هواداران اظهار داشت: بازی در نیمه اول کاملا یک‌ طرفه بود و تیم ما کاملا مسلط بود، از نظر مالکیت‌ خیلی بیشتر از گل‌گهر توپ را در اختیار داشتیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم ادامه داد: داور جاگیری خوبی نداشت، یا صحنه را ندید و تشخیص نداد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گل‌گهر در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد و در پنج، ۶ دقیقه ابتدایی ما را غافلگیر کردند اما در ادامه با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم بازی را به تعادل برسانیم و در یکی از حملات سریع که با توپ‌گیری یکی از هافبک‌هایمان صورت گرفت، به گل برتری برسیم.

وی اضافه کرد: در ادامه هم بازی را مدیریت کردیم اما در یکی دو صحنه واقعا خوش شانس بودیم و در صحنه‌هایی هم دروازه‌بان و دفاع‌مان فوق‌العاده عمل کردند و توانستیم سه امتیاز باارزش را کسب کنیم.

تارتار گفت: جا دارد از همه بازیکنانم تشکر کنم که جانانه جنگیدند و تلاش مضاعفی داشتند که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در واکنش به اینکه ذوب آهن پس از ۱۲۰۲ روز موفق به پیروزی برابر گل‌گهر شد گفت: من در جریان این آمار نبودم اما می‌دانم که در این ۲ سال ما چنین بازی‌هایی را انجام دادیم و تیم‌های دیگری هم بودند؛ برای مثال سال‌ها بود که نتوانسته بودیم سپاهان را شکست دهیم یا در سال‌هایی که مس رفسنجان در لیگ برتر بود، همیشه به این تیم باخته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: خدا را شکر می‌کنم و با لطف و عنایت خدا که هرچه دارم از او است و با تلاش مجموعه توانستیم این کارها را انجام بدهیم و این نتایج را رقم بزنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و گل‌گهر در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

تیم ذوب آهن با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده نهم جدول قرار گرفت، گل‌گهر سیرجان هم با ۴۳ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.