کانال رسمی باشگاه استقلال صحبت‌های سرمربی این تیم پس از بازی برابر آلومینیوم را به شکلی عجیب منتشر کرد.

سانسور اعتراض ساپینتو به سود فتح‌الله‌زاده

به گزارش قدس آنلاین ، تیم فوتبال استقلال در شرایطی که باشگاه در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع دوران حیات خود به سر می‌برد، آلومینیوم اراک را با یک گل شکست داد تا با توقف سپاهان، به نزدیک ترین فاصله ممکن با صدرنشین برسد.

اما این پیروزی مطابق انتظار با صحبت های تند سرمربی این تیم در نشست خبری پس از مسابقه همراه بود و ساپینتو به وضوح و با شدت زیادی از عملکرد مدیرعامل باشگاه انتقاد کرد. ساپینتو که از بازگشت دوباره فتح الله زاده به باشگاه آنهم بدون کمترین تغییر مثبت، شگفت زده به نظر می رسید، صحبت های او در برنامه فوتبال برتر علیه خودش و بازیکنان ابراز تاسف کرد و همچنین بابت صحبت کردن او در مورد قراردادش با استقلال که صرفا یک قرارداد محرمانه به شمار می رود، گلایه کرد.

صحبت هایی که عینا توسط مدیر رسانه باشگاه یعنی محمدحسین زرندی ترجمه شد تا جای حریف و حدیثی در این خصوص نباشد. اما در کمال تعجب، کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، برخلاف همیشه، نه‌تنها محتوای صحبت های ساپینتو را بلافاصله پس از پایان کنفرانس روی خروجی قرار نداد، بلکه پس از نزدیک به دو ساعت تاخیر، این صحبت ها را با یک تحریف آشکار و تنظیم جهت‌دار منتشر کرد و حتی در تیتر این صحبت‌ها فتح‌الله‌زاده را از قول ساپینتو از تقصیرات مبرا کرد!

به طور مثال ساپینتو در ابتدای صحبت هایش می گوید: " ما مدیرعاملی داشتیم که از باشگاه استعفا داد و سپس برگشت. اولین چیزی که بعد از این بازگشت لازم است، باید این باشد که وقتی برمیگردید، چیزهای خوبی برای تیم بیاورید، مانند حل کردن برخی از مسائل و مشکلات تیم. حل کردن چیزهایی مانند اینکه ما می توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم. که اگر پول نداریم، پس هنوز این مشکل وجود دارد."

اما این صحبت‌ها که عینا پیاده شده صحبت های مدیر رسانه باشگاه و مترجم اوست، در کانال رسمی باشگاه به این شکل، منتشر شد: "مدیرعامل ما از باشگاه رفت و برگشت و اولین چیزی که مدیرعامل بعد از بازگشت با خود می‌آورد چیزهای خوب بود تا برخی مشکلات حل شود که شاید بتوانیم به آسیا برگردیم که اگر باشگاه پول نداده باشد، این مشکل هنوز هست."

در ادامه این مطلب نیز در حالی که ساپیتو در نشست خبری مشخصا منظورش از اینکه "هیچ وقت در بیان مشکلات باشگاه، نامی از فتح الله زاده نیاورده"، این بود که سعی کرده ملاحظه او را بکند، صحبت های او در کانال رسمی باشگاه طوری منعکس شده که گویی از نظر ساپینتو فتح الله زاده هرگز مقصر مشکلات نبوده و حالا سرمربی استقلال دارد روی این موضوع صحه می گذارد!

به هرحال آنچه مشخص است، سرمربی استقلال در بیشترین تعارض ممکن با مدیرعامل باشگاه قرار دارد و به خصوص پس از صحبت های فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر پیرامون میزان دریافتی این سرمربی پرتغالی، ساپینتو دیگر دل خوشی از مدیر باشگاه ندارد و با طعنه ها و کنایه هایی که بابت بازگشت بی‌آورده‌ی او مطرح کرد، بعید است صلحی بین این دو حاصل شود. چه اینکه اگر خلاف این بود، سرمربی استقلال حداقل تحت تاثیر پیام مدیرعامل این باشگاه در خصوص انتخاب او به عنوان بهترین مربی فصل از دید مخاطبین یک برنامه تلویزیونی، این انتقادات را از مدیرعامل باشگاه انجام نمی داد. اما ساپینتو بی توجه به آن موضوع، به صراحت انتقاداتش از علی فتح الله زاده را علنی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.