معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برای پیگیری مصوبات جلسه حضور رئیس‌جمهور به پاکدشت سفر و از گلخانه‌های این شهرستان به عنوان‌ مرکز گل و گیاه کشور بازدید کرد و گفت: صادرات گل و گیاه از پاکدشت در حال پیگیری است.

معاون رئیس جمهور: صادرات گل و گیاه از پاکدشت در حال پیگیری است

به گزارش قدس آنلاین ، سید محمدحسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به دعوت فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و همراهی محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در سفری یک روزه در پایتخت گل و گیاه ایران حاضر و در نخستین گام با خانواده شهید صفری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس دیدار کرد.

سید محمد حسینی در این دیدار با اشاره نقش جمهوری اسلامی در شکل گیری حرکت مقاومت اظهار داشت: مسیر مقاومت از انقلاب اسلامی ایران جوشش را آغاز کرد و اکنون در کشورهای مختلف ادامه دارد و امروز شاهد حرکت مقاومت در یمن، لبنان و فلسطین و غزه هستیم. جوشش و خروش خون شهدا ادامه دارد و با شهادت شهید تثبیت می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: اگر امروز به مشکلاتی در زمینه تربیت فرزندان برخورد کردیم به دلیل تبیین نشدن دقیق مسیر شهداست.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: دولت شبانه روز در تلاش است و به‌زودی شاهد تحولات خوبی در کشور خواهیم بود لذا وقتی مردم مقاوم باشند طرف مقابل زود سر خم می‌کند و ناگزیر به عقب نشینی می‌شود.

در ادامه سید محمد حسینی با حضور در گلخانه‌ها و یک جنگل استوایی در روستاهای گلزار و فیلستان با اشاره به اراضی زیر کشت گل و گیاه پاکدشت اظهار داشت: گستره گل و گیاه در پاکدشت بالغ‌بر ۱۵۰۰ هکتار است که باعث شد این منطقه به‌عنوان پایتخت گل و گیاه ایران نام‌گذاری شود.

وی در ادامه در بازدید از مرکز گل و گیاه کشور افزود: خوشبختانه تلاش دوستان برای تأمین گل و گیاه استان و کشور ستودنی است و اکنون برای صادرات در حال پیگیری است که با تلاش و پیگیری‌ها محقق خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه گفت: سفر امروز به جهت پیگیری مصوبات جلسه حضور رئیس‌جمهور به پاکدشت است که این از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز بود که مصوبات باید سریع پیگیری شود.

وی در ادامه گفت: در سفر رئیس‌جمهور در آبان سال گذشته پاکدشت برای تبدیل به منطقه گردشگری برای تهران و دیگر مناطق تعیین شد.

حسینی در ادامه ابراز کرد: البته پاکدشت صرفاً به پایتخت گل و گیاه ایران معطوف نشده و مسئله صنعتی و صادرات گل و گیاه از پاکدشت در حال پیگیری است که با وجود شهرک‌های صنعتی مطرح است که نشان دهنده همت مردم شهرستان پاکدشت در سازندگی اقتصادی کشور است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به عزم دولت و مجلس در ایجاد شکوفایی اقتصادی خاطرنشان کرد: در میان دولت و مجلس همدلی خوبی وجود دارد و با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه زودتر مصوبات سفر رئیس‌جمهور انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.