هم‌اکنون ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان خراسان جنوبی با مجموع بدهی ۷ میلیارد تومان برای بازگشت به آغوش خانواده چشم انتظار کمک خیران و مردم هستند.

آزادی ۱۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی/ ۵۴ زندانی در انتظار کمک خیران

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با روسای اتحادیه‌های اصناف استان اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به سلامت اجتماعی است.

 حجت‌الاسلام موحدی راد افزود: در حقیقت با کمک به آزادی زندانیان سنگینی بار بسیاری از مشکلات از دوش سایر نهادها حمایتی برداشته می‌شود که این امر خود به خود به سلامت اجتماعی و ارتقاء سطح رضایت‌مندی زندگی و نشاط اجتماعی می‌انجامد.

وی ادامه داد: مجموعه خادمین ستاد دیه در حقیقت برخواسته از جمع بازاریان و اصناف خیّری است که همه سالهاپای ثابت مراسم معنوی جشن گلریزان بوده و مشارکت جدی در بحث آزادی محکومان نیازمند را یک دغدغه و یک تعهد شرعی برای خود می‌دانند. 

آزادی ۱۳۷ زندانی جرائم غیرعمد طی سال گذشته

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: اصناف نقش تاثیرگذاری در آزادی زندانیان جرائم عیر عمد دارند.

عبدی افزود: در سال گذشته به همت همین اصناف،خیرین و مردم نوع‌دوست ۱۳۷ زندانی جرائم غیرعمد به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: در استان خراسان جنوبی با بیش از ۳۷ هزار کسبه در جشن گلریزان سهم هر کاسب برای این امر خدا پسندانه ۱۰۰ هزار تومان است که بتوانیم چراغ خانه‌ای را روشن کنیم. 

برگزاری مراسم گلریزان ۲۷ فروردین در بیرجند

مدیر نمایندگی ستاددیه استان نیز در این دیدار گفت: هم اکنون ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان با مجموع بدهی ۷ میلیارد تومان برای بازگشت به آغوش خانواده چشم انتظار کمک خیران و مردم هستند. 

حسین پور افزود: ۲۷ فروردین در بیرجند مراسم گلریزانی برای جمع آوری کمک به آزادی زندانیان برگزار می‌شود. 

در ادامه علی جعفر پور رئیس اتاق اصناف مرکز استان نیز با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره در امورات خیر و تقویت موسسات خیریه و دستگیری از نیازمندان پیش قدم بوده‌اند، اظهار داشت: هر چند امسال وضعیت بازار و شرایط اقتصادی در حد مطلوبی نیست اما بازاریان بار دیگر با نیّت الهی و خالصانه و  به قصد دستگیری از نیازمندان و آزادی محکومان غیرعمد بیش از سال‌های قبل به این امر مبادرت کرده و همکاری خواهند داشت. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.