فرمانده انتظامی استان البرز، از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار لوازم خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در سطح شهر کرج خبر داد.

اعتراف سارقان سابقه دار به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو در کرج

به گزارش قدس آنلاین، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف شهر کرج با شیوه و روش یکسان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی اولیه کاراگاهان سارقان ابتدا به وسیله شاه کلید خودروها را به سرقت برده و پس از سرقت لوازم آنها خودروهای سرقتی را در مناطق خلوت رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز، اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا انجام هرگونه سرقت را انکار کرده اما با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اعتراف کرد.

هداوند، با اشاره به دستگیری همدست دیگر متهم در عملیات پلیس آگاهی اظهار داشت، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی کشف و پس از طی روند قانونی به مالباختگان بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه همه مال باختگان این پرونده شناسایی شدند، در پایان از شهروندان درخواست کرد: تا با تجهیز خودروهای خود به عوامل بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال و... از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.