فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از فوت یک نفر و مصدومیت یک نفر دیگر بر اثر واژگونی خودرو در منطقه چندار این شهرستان خبر داد.

واژگونی خودرو در ساوجبلاغ یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت

سرهنگ علی سلیمانی  اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو تاکسی در بزرگراه کرج - قزوین در حوالی منطقه چندار این شهرستان، مأموران انتظامی و دیگر عوامل امدادی برای بررسی و امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ تاکسی در حین رانندگی از مسیر منحرف شده و دچار واژگونی شده است.

این مقام انتظامی افزود: متأسفانه علیرغم تلاش‌های نیروهای امدادی یکی از مجروحین حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده و دیگر فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از مردم خواست تا در حین رانندگی قوانین را رعایت کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

کشف بیش از یک‌هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زای قاچاق در ساوجبلاغ

سلیمانی همچنین اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور کرج - قزوین به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۹۰ قوطی نوشیدنی انرژی زای خارجی قاچاق را کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورده شده است، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان کرد: پلیس این شهرستان برخورد قاچاق کالا را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و از این رو شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع از چنین مواردی، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.