عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم ترین خاصیت روز قدس را جلوگیری از عادی سازی غصب فلسطین دانست و پیش بینی کرد فروپاشی اسرائیل نزدیک است.

حدادعادل: ​مهم‌ترین خاصیت روز قدس، جلوگیری از عادی‌سازی غصب فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین ، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود، درباره تاثیر راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ضرب المثل عامیانه ای وجود دارد مبنی بر اینکه «وای به خونی که یک روز ازش بگذره» معنای این مثل لوث شدن یک قتل وقتی است که مشمول مرور زمان شود، به نحوی که آن جنایت فراموش و خونی که ناحق به زمین ریخته به مرور ضایع می شود.

وی افزود: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که پشتیبان اسرائیل هستند سیاستشان این است که به مرور زمان مسئله اسرائیل جا بیفتد و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. انقلاب اسلامی این توطئه را خنثی کرد. روزهای ابتدایی انقلاب، در سه چهار روز اول موشه دایان وزیر جنگ اسرائیل گفت با پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه زلزله رخ داده است. او زودتر از همه فهمید که امام چه نظری دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مهم ترین خاصیت روز قدس که امام پیش پای ملت‌های مسلمان گذاشتند این است که آرمان فلسطین را در سطح جهانی یادآوری کرده و به مردم فلسطین می گوید شما تنها نیستید. این کار، درست مقابل سیاست عادی سازی صهیونیست ها است که می گوید اهالی یک کشوری رفته اند و اهالی دیگری آمده اند و باید روابط عادی با این کشور غاصب داشته باشیم و...

حداد عادل در پایان تصریح کرد: روز قدس همچنان می گوید فلسطین مظلوم است و این رویداد، آنقدر ظرفیت دارد که جهان اسلام را به وحدت برساند و کاملا می توان پیش بینی کرد فروپاشی اسرائیل ان شاءالله اتفاق خواهد افتاد.

«ساعت به وقت قدس» برنامه هفتگی درباره زوال رژیم صهیونیستی است که قسمت دوم آن امشب جمعه ساعت 20 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.