نشست بررسی مشکلات تعریض و چهار خطه کردن محور نهاوند_آورزمان_ملایر با حضور سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع برگزار شد.

بررسی موانع چهار خطه کردن محور نهاوند به ملایر

به گزارش قدس آنلاین، شامگاه جمعه با حضور امام جمعه، سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع، فرماندار نهاوند، معاونین فرماندار، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیر پروژه نهاوند_آورزمان_ملایر و جمعی از مسئولان شهرستان با توجه به اینکه پیمانکار این محور زیر مجموعه وزارت دفاع می‌باشد جلسه‌ای جهت بررسی مشکلات پروژه و تسریع در روند اجرایی و تعریض و ساماندهی آن در دفتر امام جمعه نهاوند برگزار شد.

نوروزی مدیر پروژه نهاوند_آورزمان_ملایر در این نشست اظهار کرد: یکی از عوامل مهم کندی پیشرفت و تعطیلی پروژه تأمین نشدن اعتبارات و افزایش قیمتها برای اجرای عملیات عمرانی در شرایط فعلی است.

وی در ادامه تاکید کرد: وجود معارضین متعدد در طول مسیر پروژه و نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جلب رضایت و رفع معارضین از دیگر عوامل تعطیلی عملیات عمرانی در این محور است.

سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست نیز گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده می‌شود و با سایر اعتبارات ملی این پروژه بحث معارضین را حل و فصل کنید.

سردار طلایی نیک تکمیل جاده نهاوند- آورزمان - ملایر را بعنوان یک مسیر مهم مواصلاتی به ویژه در زمان اربعین و به عنوان یک درخواست مردمی به جهت کاهش آمار تصادفات جاده‌ای مهم عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان افزود: در صورت تأمین شدن زمین از طرف مسئولین شهرستان ساخت و تجهیز فروشگاه اتکا در شهرستان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.