مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: میزان مراجعه داوطلبان اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان در طول پنج شبانه روز ایام احیا و شبهای قدر امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۸ درصدی میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد شریف الحسینی اظهار کرد: امسال در این بازه زمانی چهار هزار و ۷۰۱ نفر از داوطلبان و دارندگان نذر خون به پایگاه های انتقال خون خراسان رضوی مراجعه کردند.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد، سه هزار و ۵۶۵ نفر موفق به اهدای خون شدند که این میزان اهدای خون موفق نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته نیز حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در راستای پاسخگویی شایسته به دارندگان نذر خون در ماه مبارک رمضان و متقاضیان اهدای خون، اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با بسیج کامل امکانات و نیروهای خود در تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان در شبهای قدر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پذیرای مراجعان بود که این برنامه ریزی با استقبال شایسته مردمی همراه شد.

شریف الحسینی افزود: نیاز به خون و فراورده‌های خونی یک نیاز دائمی است و بیماران و نیازمندان به خون در تمامی ایام سال به همراهی مستمر اهداکنندگان خون نیازمند هستنداز این رو از دارندگان تمامی گروه های خونی تقاضا می شود در سایر ایام سال نیز به یاری همنوعان خود بشتابند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.