۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
کد خبر: 864716

مدیر کل زندان های لرستان گفت: جشن گلریزان خیرین شهرستان بروجرد باعث آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی شد.

آزادی ۱۰ زندانی جرائم مالی در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های لرستان، عبدالحمید کشوری در جشن گلریزان در بروجرد افزود: در مراسم جشن گلریزان مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به ستاد دیه اهدا شد که این رقم موجبات آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: همچنین ۳۶ نفر دیگر از زندانیان بدهکار مالی با مبلغ ۷۵ میلیارد تومان در شهرستان بروجرد چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از بند زندان هستند.

مدیر کل زندان‌های لرستان گفت: آزادی یک فرد از زندان، می‌تواند موجب نجات یک خانوار از گرداب سختی‌ها در تلاطم زندگی بشود و نجات یک یا چند خانوار، یک جامعه را از هجوم حوادث نجات می‌دهد که این اهمیت کار خیرین را نشان می‌دهد.

امام جمعه بروجرد در این مراسم گفت: انفاق خیرین، ابتدا به دست خداوند متعال و سپس به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی افزود: از این رو که این انفاق‌ها ابتدا در نزد پروردگار حاضر می‌شوند، سفارش شده که انسان باید از بهترین چیزهایی که دوست دارد انفاق کند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: انفاق اموال را یکی از سه امتحان الهی بر شمرد و عنوان کرد: جشن گلریزان علاوه بر رهایی زندانیان از بند زندان، جشن رهایی خیرین از بند نفس و هواهای نفسانی است که این نشأت گرفته از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان بدهکار مالی با حضور امام جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، مدیرکل زندان های استان لرستان، رئیس دادگستری، دادستان، اعضای شورای اسلامی شهرستان بروجرد و جمعی از خیرین شهرستان بروجرد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.