وزیر ورزش میگوید تلاش می‌کند تا زمینه‌های لازم برای حضور بانوان در استادیوم آزادی و تماشای دربی فراهم شود اما به گفته او این امر نیاز به مقدمات و تحقق شروطی دارد.

شروط حضور بانوان در دربی پایتخت از زبان وزیر ورزش

به گزارش قدس آنلاین، حمید سجادی دیروز در حیاط دولت در جمع خبرنگاران در مواجهه با این سوال که آیا شاهد حضور زنان در دربی پایتخت خواهیم بود یا نه؟ پاسخ صریحی نداد و این امر با به مقدمات و شروطی که باید محقق شوند احاله کرد.

وی با اشاره به اینکه در استادیوم آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم، ببینیم که چه قسمتی از استادیوم امکان استقرار دارد ضمن اینکه  به مشورت‌های شورای تامین و فدراسیون هم در این زمینه نیاز داریم و شاید تا زمان دربی بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: این امر به کار تخصصی و رسیدگی نیاز دارد و تا به حال هم در هر بازی که شرایط فراهم بوده میزبان تماشاگران زن بوده‌ایم. هر زمان که شرایطش فراهم باشد قدم بانوان روی چشم است.

سجادی در پاسخ به این سوال که دلیل اختلاف‌نظر با تاج در زمینه حذف استقلال چه بود؟ و بر خلاف پیش‌بینی او استقلال حذف شد، اظهار کرد: من روی نظرات بقیه اشراف ندارم من بر اساس اطلاعات مستند گفتم استقلال حذف نمی‌شود. ضمن اینکه هنوز فرصت برای پرداخت بدهی سسرمربی سابق این تیم وجود دارد و تمهیدات آن هم فراهم شده است و این بدهی ظرف امروز و فردا پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ‌طبق آخرین گزارشی که نمایندگان وزارت ورزش به ما دادند چیزی درباره حذف پرسپولیس مطرح نشده است و اگر موضوعی باشد حتما پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.