فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر کار کردن مستمر بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران را ضروری دانست و گفت: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است.

سردار رادان: کار فرهنگی مستمر برای تقویت اعتقادات دختران جامعه ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدرضا رادان در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را صرف وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد و در مدت کوتاهی مرجع حل اختلافات در آن استان شدند.

وی با اشاره به نگاه عمیق علمی آیت‌الله سلیمانی افزود: در عین جایگاه علمی بالایی که داشتند با اقشار مختلف جامعه به راحتی ارتباط می‌گرفتند و در میان مردم هم از محبوبیت برخوردار بودند.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر، کار کردن بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران را ضروری دانست و گفت: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.