۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 868127

آنتونیو کاسانو، ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا، معتقد است که از مکس آلگری، سرمربی یووه، خواست تا مانند روبرتو دی‌زربی یا آندره‌آ استراماچونی بیشتر در مورد فوتبال مطالعه کند.

کاسانو به آلگری: از استراماچونی یاد بگیر!

 آنتونیو کاسانو که در هفته‌های اخیر با حمله به ژوزه مورینیو حاشیه‌ساز شده بود، این بار شیوه بازی یوونتوس در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را زیر سوال برد.

او در Bobo TV گفت:"بازی یک طرفه بود. یوونتوس با این امید دفاع می‌کرد که بازی به وقت‌های اضافه و شاید پنالتی کشیده شود. اگر کرمونزه این کار را انجام بدهد، من می‌پذیرم اما از یوونتوس این پذیرفتنی نیست. یوونتوس بد بازی کرد. آلگری و کادر فنی‌اش باید بروند. 

مقابل ناپولی و اینتر من شاهد بی‌احترامی به یووه بودم. این باعث شد تا بفهمم آلگری بوی سوختگی را احساس کرده است. او در پایان فصل اخراج خواهد شد. یوونتوس نمی‌تواند با او ادامه بدهد. آلگری به دردنخور است و نمی‌تواند مربی یوونتوس باشد. او در ۳۰ سال قبل مانده است. او فکر می‌کند می‌تواند تیمش را مثل آنطور که قبلا قهرمان شده بود، تمرین بدهد."

کاسانو سپس آلگری را به عدم مطالعه و به روز نبودن متهم کرد و از چند مربی از جمله آندره‌آ استراماچونی نام برد که بیش از آلگری به فوتبال علاقه دارند و دائم مطالعه می‌کنند: او فکر می‌کند می‌تواند فقط براساس قهرمانی‌هایش مربیگری کند. او دو سال در خانه نشسته بود و فقط به ماهیگیری می‌رفت و در تعطیلات بود. اما مربیان دیگر مطالعه می‌کردند. من به توخل و بیلسا فکر می‌کنم، به دی‌زربی که وقتی خانواده‌اش خواب هستند، از ساعت ۱ تا ۵ صبح مطالعه می‌کند. استراماچونی عاشق فوتبال است. او دوست دارد در تلویزیون در مورد فوتبال صحبت کند. او شاید کم و بیش شاید به همین اندازه مربی خوبی باشد اما او کسی است که مطالعه می‌کند. آلگری هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهد. او دو ساعت به زمین می‌رود و معلوم است که علاقه‌ای به فوتبال ندارد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.