یک کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تولید فیلم در حوزه دفاع مقدس نسبت به ژانرهای دیگر هم زمان بر است و هم کار و زحمت بیشتری دارد و نیازمند حمایت و پشتیبانی بسیار قوی است.

سینمای دفاع مقدس نیازمند حمایت واقعی مسئولان است/ با حرف و شعار نمی‌توان اثر فاخر تولید کرد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «غریب» با حضور محمدحسین لطیفی کارگردان این فیلم و جمع بسیاری از فیلمسازان استان قزوین در سینما بهمن حوزه هنری قزوین اکران شد.

محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی «غریب» در حاشیه برگزاری این برنامه و در جمع اصحاب رسانه گفت: تولید اثر سینمایی برای دفاع مقدس بسیار سخت است. به این دلیل که پیش از تولید خیلی‌ها سخن از حمایت و اهمیت کار تولیدی برای دوران دفاع مقدس می‌گویند، ولی وقتی وارد گود که می‌شوید کمتر کسی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تولید فیلم در حوزه دفاع مقدس نسبت به ژانرهای دیگر هم زمان بر است و هم کار و زحمت بیشتری دارد؛ لذا نیازمند حمایت و پشتیبانی بسیار قوی است. شاید خیلی از کارگردان به دلیل سختی تولید اثر دفاع مقدسی و وعده‌ها و حمایت‌های توخالی برخی مسئولین فرهنگی قید تولید این نوع آثار را می‌زنند؛ لذا می‌طلبد که در این موضوع تامل بیشتری از سوی مسئولین مربوطه صورت گیرد چرا که با حرف نمی‌توان اثر فاخر تولید کرد.

کارگردان فیلم «غریب» به تولید مجموعه تلویزیونی در مورد مردم خرمشهر اشاره کرد و افزود: آرزو داشتم غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روزهای آغازین جنگ به تصویر بکشم. این پروژه را آغاز کردیم و انشالله در آینده میهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

لطیفی ادامه داد: ۶ قسمت مجموعه تلویزیونی در مورد مردم خرمشهر قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر می‌باشد. در واقع هر کدام از روزهای این سریال تلویزیونی یک قسمت است که انشاالله مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.