رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته‌ای را از بین ببریم گفت: اتهامات ناروایی و موج سواری و تولید محتوایی که صورت به گونه‌ای است که مسیر پیشرفت ما رو هر روز محدودتر و موانع مارو هر روز زیادتر کرده است.

اسلامی: اراده کردیم هیاهوی سیاسی را از بین ببریم

قدس آنلاین: محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم تجلیل از «مهدی سهرابی» استاد پیشکسوت رشته مهندسی در دانشگاه امیرکبیر گفت: به لطف الهی جایگاه بلندی در ظرفیت هسته‌ای داریم. این جایگاه با تراز بالا با همین تلاش‌ها به دست اومده است، عاریه‌ای یا وارداتی نیست. برخی ها پول دارند، پول میدهند و میخرند. ما این را با تحقیقات و تلاش مخلصانه همه عزیزانی که از ابتدا تاکنون بودند، به دست آمده است.

وی تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت این است که این تلاش ها با زحمات و نتایج تحقیقات است. این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته ای را از بین ببریم. با روایت گری که صورت گرفته و اتهامات ناروایی که به کشور نسبت داده شده است و موج سواری و تولید محتوایی که صورت گرفته است به گونه ای است که مسیر پیشرفت ما رو هر روز محدودتر و موانع مارو هر روز زیادتر کرده است و شرایطی به وجود آمده است که همه مردم ایران هم شاید نسبت به این موضوع یک ذهنیتی داشته باشند که هسته ای برای ما چه خاصیتی داشته است.

اسلامی افزود: ما تلاش کردیم در این دوره کار را بر روی سر فصل ها به ویژه انهایی که میتوانند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد و توجیه پذیری اقدامات را بیشتر معرفی کند، روی آن ها بیشتر وقت بگذاریم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.