رئیس اداره منابع طبیعی پردیس از رفع تصرف ۴۰ هزار متر مربع از اراضی شهرستان به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال از دست متصرفان خبر داد و گفت: هرگونه دخل و تصرف در اراضی کشاورزی پیگرد قانونی و کیفری دارد.

۴۰ هزار متر مربع از اراضی پردیس رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین، بیژن کی شمس در حاشیه تخریب اراضی کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور دادستان پردیس در راستای تخریب اراضی منابع طبیعی در پلاک اصطلک که به دست افرادی سودجو تصرف شده بود، ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های ملی به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال آزادسازی انجام و اراضی به حالت اولیه خود بازگشت.

وی افزود: اراضی تصرف‌شده با تغییر کاربری و قطعه‌بندی توسط تعدادی افرادی سودجو اقدام به دیوارکشی کرده بودند که با دستور دادستان شهرستان پردیس و حضور نیروی انتظامی، شهرداری و جهاد کشاورزی پردیس رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی پردیس در ادامه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در شهرستان پردیس رفع تصرف شده و هرگونه دخل و تصرف در اراضی منابع طبیعی تخلف بوده و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: به متصرفانی که به هر نحوی در اراضی ملی و منابع طبیعی تصرف داشته‌اند هشدار داده می‌شود سریعاً نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام کنند زیرا هرگونه دخل و تصرف پیگرد قانونی و کیفری دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی پردیس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی با استعلام از ادارات ذی‌ربط و اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس از وضعیت و تغییر کاربری املاک موجود مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.