وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در واقع تلاشی مذبوحانه برای مختل کردن روند برقراری دوباره امنیت و ثبات است.

هشدار سوریه درباره ادامه حملات رژیم صهیونیستی به این کشور

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد که سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی تنها تلاشی مذبوحانه برای برهم زدن معادلات منطقه و مختل کردن اقدامات دیپلماتیک جاری برای برقراری دوباره امنیت و ثبات در منطقه و نیز تلاش برای بازگرداندن ساعت به عقب و احیای طرح‌های گذشته است.

همچنین این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد، حمله اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی حلب و برخی مناطق اطراف آن در شهر حلب در چارچوب رشته حملات اسرائیل به زیرساخت‌های غیرنظامی حساس از جمله فرودگاه‌های بین‌المللی در دمشق و حلب، بندر تجاری لاذقیه و تعدادی از مراکز علمی و فرهنگی انجام شد.

در ادامه بیانیه یاد شده آمده است، سوریه ضمن هشدار درباره استمرار انجام این حملات، بار دیگر از دبیرخانه سازمان ملل و شورای امنیت می‌خواهد سکوت مطلق خود را شکسته، به مسؤولیت‌های خود بر اساس منشور سازمان ملل عمل کرده، سیاست‌های خصمانه اسرائیل را متوقف و عاملان آنها را محاکمه کرده و تضمین دهند که این حملات دیگر تکرار نمی‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.