۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 869259

سرمربی لیورپول از رفتارش در دیدار با تاتنهام و خوشحالی افراطی برابر داور چهارم بازی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سرمربی لیگ برتری از داور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ پس از گل چهارم لیورپول در دیدار با تاتنهام به‌سرعت به سمت داور چهارم دوید و شروع به خوشحالی کرد و پس از این حرکت پایش را گرفت و نشان داد که مصدوم شده است.

یورگن کلوپ در نشستی خبری بازی مقابل فولام به اشتباه خود اعتراف کرد. او گفت: نباید این اتفاق می‌افتاد. حرکتم ناشی از احساسات زیاد بود و از عصبانیت در لحظه ناشی می‌شد که هرگز انگیزه خوبی برای کارهایی که انجام می‌دهید نیست.

اتحادیه داوران حرفه‌ای انگلیس پیش از این قاطعانه اتهام‌های کلوپ را رد کرده بود.  سرمربی آلمانی بلافاصله پس از بازی نیز عذرخواهی کرده بود. این مربی ۵۵ساله که هنگام جشن‌گرفتن مصدوم شد، در بخش دیگری افزود: کاری که کردم غیر ضروری بود. من به خاطر آن کارت زرد گرفتم و عضله‌ام نیز کشیده شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد اظهارات کلوپ بعد از این دیدار به منزله رفتار نامناسب تلقی می‌شود زیرا حاکی از جانبداری یا زیر سوال بردن صداقت داور بازی است.

اشاره اتحادیه فوتبال انگلیس به اظهاراتی است که در آن کلوپ داور بازی را به سوت‌زدن عمدی علیه لیورپول متهم می‌کرد. سرمربی آلمانی گفته بود: گل سوم تاتنهام خطا بود. آنها چگونه می‌توانند روی محمد صلاح خطا کنند و داور متوجه نشود؟ این داور قبلا هم علیه ما سوت زده بود و من سابقه او را می‌دانم. واقعاً نمی‌دانم او چه چیزی علیه ما دارد. او گفته است که هیچ مشکلی وجود ندارد اما این نمی‌تواند درست باشد. او چگونه به من نگاه می‌کند و این حرف را می‌زند؟ این را اصلا درک نمی‌کنم ولی قبول دارم خوشحالی گل من غیر ضروری بود.

در جدول لیگ برتر آرسنال با ۷۸ امتیاز در رده نخست است و منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول نیز به ترتیب با ۶۵، ۶۳ و ۵۶ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.