با نزدیک شدن به ایام انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی، باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب هم در مشهد باشیم

 جنجال ماجرای ثبت نام محسن قهرمانی برای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی!

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی که به کلی سال‌هاست زندگی‌اش را به تهران منتقل کرده، این روزها برای تأیید صلاحیتش مربوط به بند «اقامت کاندیدا در محل هیأت فوتبال» بیشتر در مشهد حاضر است و همین ایام هم دست از تبلیغات انتخابات بر نمی‌دارد. جالب اینکه یک دفعه یادش آمده از چند بانوی ملی‌پوش فوتبال تقدیر کند و برای این کار «خداداد عزیزی» را به هیأت فوتبال کشانده و از تصویر «محسن قهرمانی» در یک عمل انجام شده، بهره‌برداری تبلیغاتی کرده است!

ماجرا از این قرار است که «محسن قهرمانی» داور بازنشسته فوتبال کشور روز پنجشنبه برای دریافت فرم‌های ثبت‌نام کاندیداتوری هیأت فوتبال خراسان رضوی به ساختمان هیأت مراجعه می‌کند که در راهروها با «خداداد عزیزی» روبه‌رو می‌شود و او دست محسن قهرمانی را گرفته و به اتاق اصولی می‌برد تا کنار خودش از چند بازیکن ملی‌پوش تیم‌های بانوان تقدیر کند. بلافاصله بعد از این ماجرا، روابط‌عمومی هیأت تصاویر این مراسم خودمانی را با تبلیغ روی نام خداداد و محسن قهرمانی منتشر کرده و همین مسأله باعث دلخوری این داور قدیمی شده است.

قهرمانی در ویدیویی که همان شب در صفحه شخصی‌اش قرار داد توضیح داد فقط به خاطر خداداد وارد اتاق احسان اصولی شده و تایید کرد برای دریافت فرم‌های ثبت‌نام ریاست به ساختمان هیأت رفته بوده است.

با این حال گرچه آیین‌نامه مضحک فدراسیون به تنهایی مجوز حضور قهرمانی را نمی‌دهد اما تجمیع مدیریت‌های او در ورزش مثل 4 سال ریاست هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی، 2 سال نایب‌رییسی این هیأت، حضور در لیست داوران بین‌المللی، دبیری هیأت فوتبال مشهد و چندین قضاوت بین‌المللی می‌تواند راه را برای حضور این داور جنجالی و سرشناس مهیا کند.
از سوی دیگر خبر می‌رسد فردا در آخرین روز ثبت‌نام‌ها نیز افراد دیگری به خواست جامعه فوتبال خراسان برای ثبت‌نام مراجعه خواهند کرد؛ افرادی چون رحمان نادری رییس اسبق هیأت فوتبال خراسان رضوی، رضا سخندان و محسن ترکی داوران سرشناس و بین‌المللی فوتبال کشور و احتمالاً چندین چهره سیاسی که می‌توانند از مفاد آیین‌نامه عجیب فدراسیون به سلامت عبور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.