مدیر منابع آب شهرستان کاشان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۴ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های کاشان آزادسازی شد، گفت: در این بازه ۴۰ کنتور هوشمند بر روی چاه‌های مجاز نصب شد.

آزادسازی ۴ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های کاشان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نرجسیان ضمن اشاره به نصب کنتورهای هوشمند در کاشان، اظهار داشت: نصب این کنتورها در راستای پیشگیری از فرونشست و جلوگیری از کاهش سطح آب‌های زیرزمینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ضمن تاکید بر مشارکت مردمی در حفظ منابع آبی موجود در منطقه کاشان افزود: چاه‌های غیرمجاز یکی از دغدغه‌های مدیریت منابع آب شهرستان کاشان است که موجب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان ابراز داشت: مشارکت مردمی در جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و حفظ منابع آبی در شهرستان کاشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو از سال گذشته تاکنون 40 دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی جاه‌های مجاز نصب شده است.

وی با بیان اینکه کنتورهای هوشمند کمک شایانی به کنترل میزان مصرف آب داشته است، گفت: در این باره زمانی چهار هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان کاشان با اقدامات صورت گرفته رفع تصرف و آزاد شدند که همکاری دادستان و انتظامی شهرستان کاشان در تحقق این مهم بسیار موثر بوده است.

نرجسیان ضمن تاکید بر تداوم آزادسازی بستر رودخانه‌های شهرستان کاشان بر اساس اولویت در شهرها و روستاها تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته از سال گذشته تاکنون 76 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان کاشان پر و مسدود شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.