کتاب «ماجراهای موشی» به نویسندگی کتایون آذرپی برای گروه سنی نوخوان منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

تا نمایشگاه کتاب/ اثری برای گروه سنی نوخوان

به گزارش قدس آنلاین، «ماجراهای موشی» در دو جلد  برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) مناسب است که جلد اول «ماجراهای موشی» در ۴۰ صفحه و با قیمت ۵۰ هزارتومان و جلد دوم در ۳۲ صفحه و با قیمت ۳۸هزار تومان هر کدام با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه از سوی انتشارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

آمنه شکاری تصویرگر و بهنام زهری‌سامیان عکاس مجموعه دوجلدی «ماجراهای موشی» هستند.

هر جلد از این کتاب سه داستان دارد. جلد اول شامل داستان‌های «سه تا گردو»، «خواب» و «روی درخت بلوط» و جلد دوم شامل دو داستان «باد» و «درخت سیب» است.

در خلاصه پشت جلد این مجموعه آمده است: «کودکان ابتدای ورودشان به زندگی بزرگسالان، با هیچ چیزی آشنا نیستند. همه چیز برایشان جدید است. هر اتفاقی را برای اولین بار تجربه می‌کنند، برای همین پدر و مادرها باید کمی از وقتشان را صرف شناساندن پدیده‌های جهان به کودکان کنند.

کار مهم دیگری که پدر و مادرها باید بکنند این است که به کودکان یاد بدهند از فکرشان استفاده کنند. باید به آنها بیاموزند که هر مشکلی بیشتر از یک راه حل دارد.»

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهرو ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.

تا نمایشگاه/ کتابی برای گروه سنی نوخوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.