رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تربیت جوانان در شبکه تربیتی صالحین بسیج، یک ظرفیت عظیم است که باید با بسترسازی مناسب از آن بهره گرفت.

 تربیت جوانان در شبکه تربیتی صالحین بسیج، یک ظرفیت عظیم است

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه در اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران برادر شبکه تربیتی صالحین بسیج  اظهار کرد: با توجه به تاکیدی که رهبر معظم انقلاب به "مشارکت" به عنوان یکی از مولفه های چهارگانه انتخابات داشتند بسیج نیز امسال موضوع افزایش مشارکت را در دستور کار خود قرار داده و برای تحقق منویات رهبری برنامه ریزی خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جهاد تبیین باید با شیوه های مختلف و همچنین بهره گیری از شبکه صالحین صورت گیرد، از طرفی امسال طرح ملی جهاد تبیین به واسطه برگزاری انتخابات بزرگ پایان سال، تدوین شده است.

وی گفت: این شبکه به عنوان یک درخت ثمر ده و پربار است و پشتیبان ما فرماندهی کل سپاه بوده، بویژه اینکه فرماندهی توصیه کرده اند برنامه های قرآنی را در بخش های مختلف بسیج جای دهید.

سلیمانی ادامه داد: نخستین اجلاسیه اساتید شبکه صالحین بسیج در سال ۹۸ تشکیل شد و با گذشت سالها تاکنون در مسیر اعتلا، این شبکه تکمیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به لزوم حمایت از شبکه صالحین در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: برای ارتقا این شبکه باید دیگر مجموعه ها به جز سپاه و بسیج به کمک بیایند تا بتوانیم اعتلای آن را رقم بزنیم.

وی گفت: بسیج باید به کمک عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه بیاید و همچنین در گام بعدی باید دامنه فعالیت بسیج را از مساجد به بیرون و عرصه عمومی جامعه منتقل کنیم.

اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران با هم اندیشی ۳۰۰ نفر از استادان و فرماندهان شبکه صالحین از ۱۸ استان کشور طی سه روز در مشهد برگزار و امروز سه شنبه در پایان اجلاسیه جمع بندی گفت وگوها ارایه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.