مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در رشت خبر داد و گفت: این مراسم عصر فردا برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره رسانه ای «حبیب» فردا برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی  از برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی کارکردهای اجتماعی مجموعه‌های مذهبی و ترغیب فعلان فرهنگی در فضای مجازی و همچنین تقدیر از تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی و مذهبی برگزار ‌شده است.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در پنج محور جهاد تبیین، نهضت مردمی، تبلیغ شعائر دینی، خدمات اجتماعی و مسجد و امام محله برگزار شد، افزود: ۲۰۰ شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از ارسال حدود ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در آیین اختتامیه از ۳۱ اثر برگزیده جشنواره تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی،تعداد ۱۶ اثر برگزیده را ویژه شهرستان‌های استان دانست و بیان کرد: آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی «حبیب» ساعت ۱۶ فردا، ۲۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

وی وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را سخنران این آیین دانست و یادآور شد: این مراسم با حضور خانواده هنرمند انقلابی «فرج‌الله سلحشور» و خانواده شهید «آرمان علی‌وردی» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.