فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در ۱۲ عرصه به صورت داوطلبانه حضور پیدا دارند، گفت: با استفاده از ظرفیت نهادها و ارگان‌ها شرایط برگزاری این رزمایش برای گروه‌های جهادی فراهم می شود.

فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی «۳ »

به گزارش قدس انلاین، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در ۱۲ عرصه به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند، ما نیز با استفاده از ظرفیت نهادها و ارگان‌ها شرایط برگزاری این رزمایش را برای گروه‌های جهادی فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در حوزه عمرانی و محرومیت‌زدایی ۶۵۲ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در حوزه مسکن محرومان ۵۲۰ واحد مسکونی افتتاح شد که ۱۸۲ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است، همچنین در پروژه راه روستایی ۱۳۲ میلیارد و جاده بین مزارع ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در اجرای ۱۹ مجتمع آبرسانی ۲۰۰ روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از آنها ادامه دارد، همچنین ۵ پروژه پل بین راهی با هزینه ۸ میلیارد تومان احداث شده است.

مسلمی اختصاص هزینه برای ۴۵ پروژه راه‌های بین مزارع و احداث سالن‌های ورزشی استان در سال گذشته را به ترتیب ۳ و ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: ۵۳۶ گلزار شهدا به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ساماندهی شدند، همچنین ۱۵ باب خانه عالم با هزینه ۳ میلیارد احداث و کارگاه‌های اشتغالزایی به مبلغ ۸ میلیارد تومان تکمیل شده است.

وی از اجرای ۴۵ پروژه در حوزه ساماندهی رودخانه‌های استان با هزینه ۲۵ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: برای سال جاری یک‌هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان بودجه برآورد شده است که اگر تامین بودجه صورت گیرد اقدامات خوبی در این حوزه انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در حوزه مسکن محرومان یک‌هزار و ۱۰۰ واحد با هزینه ۳۳۰ میلیارد تومان برای سالجاری هدفگذاری شده است، تصریح کرد: پروژه‌های راه‌های روستایی، راه‌های بین مزارع، ساماندهی گلزار شهدا، لایروبی رودخانه‌ها نیز برای سال جدید برنامه‌ریزی شده است.

مسلمی افزود:  در سال جاری نیز ۸۰ پروژه که ۳۳۶ میلیارد تومان برآورد هزینه آن صورت گرفته نیز برنامه‌ریزی‌های آن انجام شده است که در صورت تامین بودجه ملی می‌توانیم آن را در دستور کار قرار دهیم.

وی در ارتباط با پروژه زباله‌سوز ساری که بسیج سازندگی آن  را برعهده گرفته بود، نیز گفت: احداث ابنیه زباله‌سوز به عهده بسیج سازندگی گذاشته شده که ۹۰ درصد آن انجام شده و برای اتمام این پروژه تامین اعتبار نیاز است.

فرمانده سپاه کربلا در مورد ورزشگاه متقی ساری و سالن کشتی جویبار نیز که واگذاری آن به بسیج سازندگی صورت گرفته بود، نیز بیان کرد: این دو پروژه به اعتبارات ملی نیاز دارد چرا که بودجه استانی برای آنها کفایت نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.