فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری سارقان یکی از طلا فروشی های شهرستان تبریز، در آن شهرستان خبر داد .

دستگیری سارقان طلافروشی تبریز در قائم شهر

به گزارش قدس آنلاین، "مهدی خادمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر سرقت ۲ سارق زن  از یکی طلا فروشی در شهر تبریز در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارقان را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند.

این مسئول از دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و  تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این افراد  ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد .

 خادمی در ادامه اظهار کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت در شهرستان قائم‌شهر نیز بوده اند، ضمن اعتراف به ۹ فقره سرقت در شهرستان تبریز به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس آگاهی شهرستان تبریز  تحویل داده شدند .

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد، برای پیشگیری از سرقت، با خود مراقبتی از اموال و اماکن  و استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله دوربین های مدار بسته، گماردن نگهبان محله در جهت برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت با پلیس همکاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.