ایلام-امام جمعه ایلام گفت: عرصه بر رژیم کودک کش اسرائیل تنگ شده است.

امام جمعه ایلام: عرصه بر رژیم کودک کش اسرائیل تنگ شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و نقش آفرینی جوانان انقلابی عرصه بر رژیم کودک کش اسرائیل تنگ شده و روزی را شاهد نیستیم که عملیاتی شهادت طلبانه علیه شهرک نشینان صهیونیستی روی ندهد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: افسانه شکست ناپذیری اسرائیل به تاریخ پیوسته و بشدت خدشه‌دار شده و امروز در لاک دفاعی فرو رفته و سپر آهنین آنان نیز در برابر موشک‌های گردان‌های مقاومت کارآیی خود را از دست داده‌اند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی سال گذشته با سازماندهی اغتشاشات در ایران به خیال خام خود سرنگونی ایران اسلامی را در سر می‌پروراندند، ولی امروز خود درگیر اختلافات عمیق داخلی شده و مشکلات بین سردمداران این رژیم منحوس قبل از آنکه موشک‌های مقاومت آنها را نابود کند، نابودی اسرائیل را نزدیک کرده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش کشورهای عرب برای ارتباط با جمهوری اسلامی، تصریح کرد: این نشان اقتدار جمهوری اسلامی و افول ابرقدرتی آمریکا است، آمریکا مفتضحانه از عراق و سوریه شکست خورد و افغانستان فرار کرد و مسیر تاریخی جهان در حال تغییر است و جمهوری اسلامی ایران با عمق راهبردی که دارد از بازیگران صحنه‌های جهانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به لغو قانون ننگین کاپیتولاسیون با پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی لغو همین قانون ننگین است، آمریکایی‌ها با این قانون در کشور ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ملت حق توحش می‌گرفتند و اگر تبعه آمریکایی در کشور مرتکب جرم و جنایت می‌شد، هیچ مقامی در زمان حکومت ستم شاهی حق پیگیری آن جرم و جنایت را نداشت.

وی افزود: امام امت بر علیه این قانون قیام کرد و امروز ایران اسلامی ثمره انقلاب ما، عزت برای ملت و مسلمانان جهان و ذلت برای استکبار جهانی است و از آثار آن هم امروز این است که بعد از ۱۲ سال دول عربی که کشور سوریه که از اتحادیه عرب اخراج کرده بودند، با التماس سوریه را بدون پیش شرط به جمع خود اضافه کردند.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی امروز در امتداد اغتشاشات سال گذشته شکل گرفته است، گفت: حساب دختران عفیفی که فریب خورده‌اند، از افرادیکه عامدانه و با دریافت دلار دست به این اقدام می‌زنند، جداست و باید با امر به معروف و نهی از منکر آنها را ارشاد و هدایت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.