دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای برپایی جشن های "دهه کرامت" در این استان خبر داد.

کرمانشاه آماده برگزاری جشن‌های "دهه کرامت" می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدجعفر امامیان، امروز در نشست شورای سیاست گذاری جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت در کرمانشاه، با اشاره به آغاز دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت اظهار کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های این دهه پای کار بیایند تا بتوانیم فضایی پرشور و نشاط را در استان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه کاروان "زیرسایه خورشید" با حضور خدام حرم رضوی حامل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی یکی از برنامه های شاخص دهه کرامت در استان خواهد بود، افزود:  در دهه کرامت سال گذشته دو کاروان خدام حرم رضوی در ۲۵۰ محفل و نشست سطح استان حضور پیدا کردند که امسال در تلاشیم این کاروان ها را به سه کاروان برسانیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه  از برگزاری جشن های دهه کرامت به عنوان دیگر از برنامه ها برای نشاط بخشیدن به دهه کرامت در استان یاد کرد و افزود: در بین جشن های متعددی که در این ایام در استان برگزار می شود، دو جشن بزرگ تدارک دیده شده که یکی در روز میلاد حضرت معصومه(س) در روز ۳۱ اردیبهشت با حضور دختران و دیگری در روز میلاد امام رضا(ع) در روز دهم خرداد برپا خواهد شد.

 وی در ادامه اشاره ای هم به راه اندازی پویش "همه خادم الرضاییم" در استان به مناسبت دهه کرامت داشت و گفت: در تلاشیم تا با برگزاری این پویش مردمی جشن های دهه کرامت را به سمت مردمی کردن پیش ببریم.

برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا(ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده روی خانوادگی و ... از دیگر برنامه های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است که امامیان به آنها اشاره کرد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.