رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: پاسداری از هویت ملی و استفاده از فناوری های نوین از جمله وظایف سازمان ثبت احوال کشور است.

پاسداری از هویت ملی و استفاده از فناوری های نوین در سازمان ثبت احوال کشور

به گزارش قدس آنلاین، هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره دیدگاه سازمان ثبت احوال در کشور گفت: ثبت احوال یکی از قدیمی ترین سازمان های کشور است. این سازمان در یک صد سال گذشته که تأسیس شده، یکی از پایه کار ترین سازمان ها بوده و در زمان بعد از انقلاب در انتخابات نقش بسیار مهمی داشته است. 

وی در ادامه افزود: در سازمان ثبت احوال  اقدامات و سیاست ها مبتنی بر اعلام و پژوهش خواهد بود و روش دیگری را نمی شناسد . اگر بخواهیم یک چشم انداز و برنامه ریزی صحیحی برای آینده داشته باشیم باید مبتنی بر پژوهش و علم باشد.

کارگر درباره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد افتخارات بزرگی برای کشور تا کنون داشته و یکی از نهاد های برخاسته از انقلاب اسلامی است. 

وی درباره دیدگاه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأسیس دانشگاه آزاد نگاه انقلابی محور داشته و هدف از تأسیس  آن تربیت یک جامعه ای جوان و نخبه در جهان با مقتضیات جمهوری اسلامی بوده است. ما تمام تلاش مان این است که از پتانسیل این دانشگاه در جهت ارتقای ثبت احوال بهره ببریم. 

وی در ادامه درباره هدف دشمن تصریح کرد:دشمن  هم در پی آسیب زدن به فرهنگ ما است. زمانی که فرهنگ یک کشور پست شود تسلط بر آن کشور بسیار راحت می شود. مقام معظم رهبری هم بارها درباره شبیخون فرهنگی صحبت کرده‌اند. اتفاقاتی که در سال گذشته افتاد ظاهرش سخت بود اما قشر جوان و فرهنگ را هدف قرار داده بود. 

کارگر درباره تمدن سازی در کشور اظهار کرد: در بحث تمدن سازی برخی از علما موافق هستند که تمدن رمز ماندگاری ملت ها و تمدن ها مبتنی بر فرهنگ است و هرچقدر فرهنگ قوی تری داشته باشیم تأثیر ما بر سایر کشورها بیشتر خواهد بود. 

رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره مسئولیت ثبت احوال بیان کرد: ما در ثبت احوال مسؤولیت پاسداری از هویت ملی و وظیفه استفاده از فناوری های نوین را داریم.دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه و در پیوند دادن این دو مسئولیت به هم بسیار مؤثر خواهد بود. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.