سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از ایجاد کانال رسمی این سازمان در تلگرام خبر داد و در اولین پُست از مردم روسیه خواست تا علیه دولت و کشور خود جاسوسی کنند.

حضور رسمی سازمان سیا در تلگرام/ درخواست از روس‌ها برای جاسوسی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه تنش‌های روزافزون بین آمریکا و روسیه، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود از ایجاد کانال تلگرامی این سازمان جاسوسی خبر داد.

کانال تلگرامی سازمان جاسوسی سیا روز دوشنبه رسما کار خود را آغاز کرده است.

در بیانیه سازمان سیا اینگونه آمده که «کانال تلگرامی سازمان سیا ایجاد شده تا به افرادی دسترسی پیدا کند که در کشورهای خود به شبکه‌های اجتماعی یا رسانه‌های مستقل دسترسی ندارند.»

همان‌گونه که در این بیانیه اعلام شده «نخستین فرسته (پُست) کانال سازمان سیا شامل ویدئویی به زبان روسی است که،روس‌های شجاع را تشویق و ترغیب می‌کند تا به صورت امن اطلاعات را در اختیار سازمان (سیا) قرار دهند.»

به ادعای بیانیه سازمان سیا «این ویدئو در سال ۲۰۲۲ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و حاوی دستورالعمل‌هایی به زبان روسی است که چگونه افراد می‌توانند به صورت امن در «دارک وب»CIA در تماس باشند.»

«تامی کوپرمن ثورپ»، مدیر روابط عمومی سیا درباره ایجاد کانال تلگرامی گفت:«ماموریت جهانی ما ایجاب می کند که افراد بتوانند با خیال راحت و ایمن از هر کجا به ما دسترسی داشته باشند. تلگرام ابزاری برای برقراری ارتباط با مردم است، صرف‌نظر از اینکه که کجا هستند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.