قطعا افزایش نرخ‌ بلیط‌های هواپیمایی در آستانه شروع مسافرت‌های تابستانی موجب کاهش تقاضا خواهد شد اما مسئله مهم‌تر آنجاست که مردم در مقابل این افزایش سنگین قیمت‌ها انتظار افزایش کیفیت خدمات را دارند.

باز هم افزایش نرخ‌ بلیط‌ هواپیما در اهواز / افزایش قیمت‌ها موجب بالا رفتن کیفیت خدمات می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، افزایش قیمت بلیط‌های هواپیما این روزها به یکی از تیترهای داغ خبری تبدیل شده است. 
بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار بلیط‌های هواپیما در تمام کشور ۲۹ درصد افزایش یافته است.

به عنوان مثال قیمت بلیط از مبدا تهران به مقصد اهواز از ۸۶۲ هزار تومان که نرخ مصوب آذر ماه سال ۱۴۰۰ بود از اول خرداد ماه به یک میلیون و ۱۵۸ هزار تومان افزایش یافته است. 

همچنین قیمت بلیط از مبدا مشهد به اهواز با افزایش بیش از ۴۰۰ هزار تومانی به بالای یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

فرودگاه آبادان و دزفول از دیگر فرودگاه‌های خوزستان هستند که با توجه به نرخ‌نامه منتشر شده نرخ بلیط‌های پروازی این دو فرودگاه حتی بیشتر از پروازهای فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز تعیین شده‌اند.

به عنوان مثال قیمت بلیط از مبدا مشهد به آبادان از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۹۷۳ هزار تومان و از مبدا مشهد به دزفول از یک میلیون و ۲۱۹ هزار تومان به یک میلیون و ۶۳۹ هزار تومان افزایش داشته است این در حالی است که این بلیط هواپیمایی از مبدا مشهد به اهواز از یک میلیون و ۲۱۹ هزار تومان به یک میلیون و ۶۳۸ هزار تومان تعیین شده است. 

قطعا افزایش نرخ‌ بلیط‌های هواپیمایی در آستانه شروع مسافرت‌های تابستانی باتوجه به آنکه از توان خرید بسیاری از مردم خارج است، موجب کاهش تقاضا خواهد شد اما مسئله مهم‌تر آنجاست که مردم در مقابل این افزایش سنگین قیمت‌ها انتظار افزایش کیفیت خدمات را دارند. 

هواپیماهای مستقر در فرودگاه‌های خوزستان از نمره مقبولی برخوردار نیستند که بالا رفتن نرخ بلیط‌ها باید بر تغییر کیفیت و افزایش نظارت‌ها تاثیر مثبت و ملموسی بگذارد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.