مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه ۵۶ هکتار از اراضی دماوند در مقابله با زمین خواری آزادسازی شده است گفت: طی این اقدام دو نفر از زمین‌خواران منطقه دستگیر شدند.

آزادسازی ۵۶ هکتار از اراضی دماوند/۲ نفر از زمینخواران دستگیر شدند

به گزارش قدس انلاین،  حسین جنتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقابله با زمین خواری، ۵۶ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پلاک‌های ارزشمند شهرستان دماوند رفع تصرف و آزادسازی شد.

جنتی اظهار داشت: این رفع تصرف و آزادسازی در زمین پلاک‌های «نوده»، «خورین»، «عباس‌آباد» و «مهرآباد» در حوزه شهرستان دماوند انجام شده است.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، همکاران یگان حفاظت این اداره کل در معیت عوامل یگان حفاظت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری رودهن به همراه نیروهای یگان و کلانتری رودهن به پلاک‌های «مهرآباد»، «خورین»، «نوده»، «عباس‌آباد» و «مهرآباد» عازم شدند تا طی یک شبانه روز کار منسجم ۵۶ تیمی و با تعاملات بین بخشی هکتار از اراضی مذکور که بخشی از آن‌ها نیز متعلق به جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بود را از دست متصرفان آزادسازی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه اظهار داشت: طی رفع تصرف ذکر شده دو نفر از متصرفان و زمین‌خواران منطقه نیز دستگیر شده و به دستگاه قضائی بخش رودهن تحویل شدند.

جنتی در پایان از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تصرف موارد را با شماره اختصاصی چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی (۱۶۵۶) اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.