مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این نشست گفت: بایستی تلاش کنیم استان خراسان رضوی در همه ابعاد آموزشی پیشتاز باشد، اکنون که در حال گذر از جنگ ترکیبی دشمن هستیم باید به مسائل پیش رو با دقت بیشتری پرداخته شود.

 اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش خراسان رضوی در فیروزه برگزار شد

به گزارش قدس خراسان،سید امیر شوشتری اظهار کرد: موضوع امتحانات با وجود بالغ بر ۶۷ هزار دانش آموز در ۲۳۸حوزه امتحانی از مسائل مهم حال حاضر در آموزش و پرورش است که از حساسیت بالایی برخوردار است که باید با تدبیر و درایت به آن پرداخته شود.
وی موضوع امتحانات، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی، نقل و انتقالات و گزینش را از مهمترین برنامه‌ها و مسائل در ماه جاری و تابستان امسال عنوان کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تلاش برای تجهیز حوزه‌های امتحان به دوربین‌های مدار بسته، شناسایی زمین‌ها و املاک آموزشی، تجاری سازی برخی اموال به نفع آموزش و پرورش و توجه به تولیدات توسط هنرستان‌ها از مهمترین اقدامات ماندگار آموزش و پرورش است.
شوشتری بر ضرورت رعایت پاسخگویی سریع و بادقت مدیران به مردم، توسعه سامانه‌های پیامکی برای دسترسی به قسمت‌های مختلف آموزش و پرورش استان و ارتباط با خدمات سامانه مشاوره‌ای ۱۵۷۰ توسط مدیران تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.