معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تصویب اساسنامه این سازمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین،  امیر میمنت‌آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صبح امروز در جمع شماری از کارکنان فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: هر قدر دولت سرمایه‌گذاری بیشتری در تأمین نیازها و ارتقای زیرساخت‌های این سازمان انجام دهد، نتایج مطلوب آن در پیشبرد برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی کشور و به‌خصوص تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ مبنی بر مهار تورم و رشد تولید مشاهده خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در چرخه تولید و توسعه کشور، خواستار توجه ویژه سازمان‌های دولتی و نهادهای غیردولتی استان سمنان به توانایی‌های فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه استان و کشور شد.

میمنت‌آبادی اختصاص اعتبار در راستای تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دور اول سفر ریاست‌جمهور و نیز ترمیم وضعیت حقوق و مزایای کارکنان این سازمان را حاصل نگاه مثبت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خواستار توجه به نیازهای استان سمنان به‌ویژه در بخش تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان شد.

وی، تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین اتفاق اخیر این سازمان عنوان کرد که پس از تصویب در شورای نگهبان، باعث تثبیت در جایگاه قانونی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و به دنبال آن افزایش کیفیت و ارتقای زیرساخت‌های مهارت‌آموزی در کشور خواهد شد.

میمنت‌آبادی با بیان اینکه ۵۰ درصد تعهدات آموزش فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی اختصاص دارد، از مدیران آموزشگاه‌های آزاد و نیز علاقه‌مندان به آموزش فنی و حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این حوزه با بهره‌گیری از قوانین موجود دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.